Аудіювання
(перший семестр)
Тестові завдання до твору Івана Кожішка « Дев’ятеро»
Обведи правильну відповідь
1. Скільки курчат було в курки?
А одне Б вісім В дев’ять
2. Що пообіцяла курка своїм курчатам?
А повести до
річки
Б навчити
перелітати через тин
В знайти й
принести колосок
3. Що Ціпа вирішила зробити зі знайденим колоском?
А поділитися з
усіма
Б випросити в
мами тільки для себе
В посадити й
виростити з нього багато колосків
4. Що трапилося з Ціпою?
А упала в ямку
й не могла вилізти
Б зламала
ніжку й не могла йти
В заблукала в
лісі
Коротко дай відповіді на запитання
5. Що побачила курка, коли повернулася до курчат?
6. Яким чином Ціпі вдалося вилізти з ямки?
7. Яким зображено настрій Ціпи на початку твору та в кінці?
8. Познач висловлювання, що передає головну думку твору.
Поясни свій вибір.
Де сила не
візьме, там розум допоможе.
Добре там
живеться, де гуртом і сіється, і жнеться.
Аудіювання
(ІІ семестр)
Тестові завдання до твору Євгена Шморгуна «Некоронована
королева»
Обведи правильну відповідь
1. Яку рослину вважають королевою в дикому світі?
А ромашку Б будяк В кропиву
2. Як звернулася жалю яка до дівчинки?
А
привітно Б зневажливо В грубо
3. Про що розповіли рослини Світланці?
А про своє
лісове життя
Б про користь
кропиви
В про
ставлення людей до них
4. Про який випадок згадала дівчинка?
А як із татком
ходили по гриби
Б як із татком
їздили до бабусі
В як із татком
рибалили
Коротко дай відповіді на запитання
5. Навіщо батько переклав рибу кропивою?
6. Як люди використовують кропиву?
7. Яким було ставлення дівчинки до кропиви на початку твору
та в кінці?
8. Чому ставлення Світланки до кропиви змінилося?
Немає коментарів:
Дописати коментар